E-book powstał, by odpowiedzieć na kilka pytań. Już dwukrotnie ta liczba się powiększyła. I wiem też, że będę poszerzać objętość pliku, bo Etsy ewoluuje i wciąż powstają niejasne kwestie.
- Dlaczego mam założyć sklep na Etsy? Czy nie lepiej zainwestować we własny na WooCommerce albo Shopper?
- Czy na Etsy nie zginę wśród konkurencji?
- Od czego zacząć sprzedaż na Etsy?
- Czy żeby założyć sklep, potrzebuję kartę kredytową?
- Ile kosztuje Etsy?
- Jak sprowadzić ruch do sklepu?
- Co zrobić, gdy nie ma sprzedaży?
- Co wpływa na to, czy mój produkt pojawi się w wynikach wyszukiwania?
- Dlaczego w innym sklepie są takie same oferty i się sprzedają a w moim nie?
- Ile produktów muszę mieć w sklepie, żeby zyskać regularną sprzedaż?
- Jak zwiększyć ilość ofert w sklepie?
- Czy mogę skopiować ofertę i z kopii utworzyć nową?
- Jak często mogę edytować ofertę?
- Czy mogę stworzyć jeden opis dla wszystkich ofert?
- Czy ilość zdjęć w ofercie ma znaczenie?
- Czy zabezpieczać zdjęcie znakiem wodnym?
- Dlaczego warto dodawać video?
- Jaką ilość produktów powinnam mieć dla każdej oferty?
- Czy po wygaśnięciu oferty lepiej ją wznowić czy wystawić na nowo?
- Czy mogę opisać kilka ofert w innym języku, by trafiać do innych ludzi?
- Czy Etsy pomaga w wysyłce?
- Czy warto oferować darmową wysyłkę?
- Jak wykluczyć pewne kraje wysyłki?
- Co zrobić w sytuacji, kiedy klient nie odbierze zamówienia
- Czy mogę mieć inne ceny na Etsy niż we własnym sklepie?
- Dlaczego klienci dodają oferty do koszyka ale nie zamawiają ich?
- Czy polubienia ofert i dodawanie ich do koszyka pomagają w sprzedaży?
- Jest duże zainteresowanie moją ofertą, ale wciąż brak sprzedaży. Dlaczego?
- Co się stanie jeśli wyślę zamówienie po czasie realizacji?
- Czy mogę zakończyć transakcję poza Etsy?
- Dlaczego klienci nie wystawiają ocen dla transakcji?
- Jak zwiększyć szanse na ocenę transakcji?
- Jak sobie poradzić z negatywną oceną transakcji?
- Czy Etsy usuwa negatywne oceny?
- Jak zwiększyć ilość sprzedanych produktów dla jednego klienta?
- Jak mogę zadbać o to, by klienci wracali po kolejne zakupy?
- Czy mogę wykonać częściowy zwrot dla klienta?
- Kiedy wysyłane są automatyczne kupony?
- Dlaczego automatyczne kupony nie trafiają do klientów?
- Jak działa reklama na Etsy, czyli Etsy Ads?
- Czy warto włączyć reklamy już na początku działań na Etsy?
- Jak działa Offsite Ads?
- Jaka jest różnica pomiędzy visits i views?
- Czy panel Etsy może być ustawiony w języku innym niż język sklepu?
- Czy można zmienić język sklepu?
- Czy tryb wakacyjny ma wpływ na sklep?
- Czy mogę wykorzystać link do darmowych ofert do założenia drugiego sklepu?
- Jak otrzymywać darmowe oferty na Etsy?
- Czy darmowe oferty przepadają?
- Co zrobić, gdy ktoś użył moich zdjęć lub wzorów dla swoich ofert?
- Dlaczego Etsy zamyka niektóre sklepy?
- Jak sobie poradzić, gdy tworzę produkty jedyne w swoim rodzaju?
- Czy mogę mieć kilka sklepów na Etsy?
- Jaki jest więc klucz do sukcesu na Etsy?