E-book powstał, by odpowiedzieć na kilka pytań. Już dwukrotnie ta liczba się powiększyła. I wiem też, że będę poszerzać objętość pliku, bo Etsy ewoluuje i wciąż powstają niejasne kwestie.

  1. Dlaczego mam założyć sklep na Etsy? Czy nie lepiej zainwestować we własny na WooCommerce albo Shopper?
  2. Czy na Etsy nie zginę wśród konkurencji?
  3. Od czego zacząć sprzedaż na Etsy?
  4. Czy żeby założyć sklep, potrzebuję kartę kredytową?
  5. Ile kosztuje Etsy?
  6. Jak sprowadzić ruch do sklepu?
  7. Co zrobić, gdy nie ma sprzedaży?
  8. Co wpływa na to, czy mój produkt pojawi się w wynikach wyszukiwania?
  9. Dlaczego w innym sklepie są takie same oferty i się sprzedają a w moim nie?
  10. Ile produktów muszę mieć w sklepie, żeby zyskać regularną sprzedaż?
  11. Jak zwiększyć ilość ofert w sklepie?
  12. Czy mogę skopiować ofertę i z kopii utworzyć nową?
  13. Jak często mogę edytować ofertę?
  14. Czy mogę stworzyć jeden opis dla wszystkich ofert?
  15. Czy ilość zdjęć w ofercie ma znaczenie?
  16. Czy zabezpieczać zdjęcie znakiem wodnym?
  17. Dlaczego warto dodawać video?
  18. Jaką ilość produktów powinnam mieć dla każdej oferty?
  19. Czy po wygaśnięciu oferty lepiej ją wznowić czy wystawić na nowo?
  20. Czy mogę opisać kilka ofert w innym języku, by trafiać do innych ludzi?
  21. Czy Etsy pomaga w wysyłce?
  22. Czy warto oferować darmową wysyłkę?
  23. Jak wykluczyć pewne kraje  wysyłki?
  24. Co zrobić w sytuacji, kiedy klient nie odbierze zamówienia
  25. Czy mogę mieć inne ceny na Etsy niż we własnym sklepie?
  26. Dlaczego klienci dodają oferty do koszyka ale nie zamawiają ich?
  27. Czy polubienia ofert i dodawanie ich do koszyka pomagają w sprzedaży?
  28. Jest duże zainteresowanie moją ofertą, ale wciąż brak sprzedaży. Dlaczego?
  29. Co się stanie jeśli wyślę zamówienie po czasie realizacji?
  30. Czy mogę zakończyć transakcję poza Etsy?
  31. Dlaczego klienci nie wystawiają ocen dla transakcji?
  32. Jak zwiększyć szanse na ocenę transakcji?
  33. Jak sobie poradzić z negatywną oceną transakcji?
  34. Czy Etsy usuwa negatywne oceny?
  35. Jak zwiększyć ilość sprzedanych produktów dla jednego klienta?
  36. Jak mogę zadbać o to, by klienci wracali po kolejne zakupy?
  37. Czy mogę wykonać częściowy zwrot dla klienta?
  38. Kiedy wysyłane są automatyczne kupony?
  39. Dlaczego automatyczne kupony nie trafiają do klientów?
  40. Jak działa reklama na Etsy, czyli Etsy Ads?
  41. Czy warto włączyć reklamy już na początku działań na Etsy?
  42. Jak działa Offsite Ads?
  43. Jaka jest różnica pomiędzy visits i views?
  44. Czy panel Etsy może być ustawiony w języku innym niż język sklepu?
  45. Czy można zmienić język sklepu?
  46. Czy tryb wakacyjny ma wpływ na sklep?
  47. Czy mogę wykorzystać link do darmowych ofert do założenia drugiego sklepu?
  48. Jak otrzymywać darmowe oferty na Etsy?
  49. Czy darmowe oferty przepadają?
  50. Co zrobić, gdy ktoś użył moich zdjęć lub wzorów dla swoich ofert?
  51. Dlaczego Etsy zamyka niektóre sklepy?
  52. Jak sobie poradzić, gdy tworzę produkty jedyne w swoim rodzaju?
  53. Czy mogę mieć kilka sklepów na Etsy?
  54. Jaki jest więc klucz do sukcesu na Etsy?