Pinterest to dziś najlepsza platforma do promocji marki. Wykorzystaj jej organiczne możliwości i docieraj do odbiorców z całego świata.

 

Raz opublikowane zdjęcie czy video, będzie tu żyło latami. W przeciwieństwie do postów, rolek czy stories, gdzie trzeba szybko zabiegać o uwagę, tutaj stworzone treści będą pracować jeszcze długo.

Zwłaszcza na początku swojej drogi, kiedy nie masz kasy na inwestycję w porządną reklamę, zainwestuj czas w pracę i pozyskuj odbiorców z najdalszych zakątków świata.

W moim e-booku “Pinterest od podstaw” pokażę Ci jak utworzyć konto i działać.

Chcę zobaczyć e-book

 

Nie chcesz czytać? Chcesz jedynie poznać, do czego używać Pinterest?

Ten plik jest dla Ciebie.

Chcę zobaczyć video!

 

Możesz też zobaczyć mój sposób działania na Pinterest, który pozwolił mi na pozyskanie takich zasięgów.

 

A musisz wiedzieć, że od maja 2022 roku nie działam już intensywnie na Pinterest. Dodaje nowe treści, co zajmuje mi ok 10 m in w ciągu dnia. To, co wypracowałam lata wstecz, pracuje dziś dla mnie.

 

Chcę zobaczyć Twoje działania Ewa!

 

Nie zwlekaj! Wykorzystaj potencjał Pinterest i działaj już dziś. Po to, by za kilka lat, móc zmniejszyć swoje zaangażowanie jak ja.

 

Użyj Pinterest do promocji strony, bloga, sklepu czy Instagrama. Działaj z tablicami grupowymi, które mocno wspomogą proces docierania do nowych osób.

Takie tablice możesz wyszukiwać samodzielnie, ale też możesz skorzystać z mojego gotowca.

Paczka 1100 tablic grupowych dla rękodzielników.

Znajdziesz tu odpowiednie tablice jeśli projektujesz ubrania, torebki i akcesoria, tworzysz biżuterię, projektujesz kubki i ceramikę. Także wtedy jeśli działasz z papierem, drewnem czy grafiką cyfrową.

Absolutnie każdy twórca odnajdzie tu kilkaset tablic dla siebie.

Tablice grupowe mają format listy tematycznej z linkami. Wybierasz więc temat i klikasz. Dołączasz lub nie. Twoja decyzja.

 


Lista 110 tablic grupowych do zgarnięcia tutaj

Wszystkie pozycje powstały po to, by ściągać organiczny ruch do miejsc w sieci. Nie wydawać kasy na reklamę, która zadziała lub nie. Pinterest zadziała!