Sklep Kasi.

Kolejna osoba pochwaliła się swoimi statystykami i tym, że świetnie Jej na Etsy idzie.

Kasia, właścicielka tych statystyk, prowadzi sklep stosunkowo niedługo. Zadałam Jej kilka pytań.

Kasiu, od kiedy masz sklep na Etsy? Czy to jest Twój pierwszy sklep?
Sklep otworzyłam w styczniu 2023, pierwsze oferty zaczęłam dodawać regularnie od maja 2023 (do tego czasu starałam się o dofinansowanie na rozpoczęcie dg, jak się nie udało go dostać to wierząc, że szybko uzyskam przychody powyżej ustalonej kwoty w NDG otworzyłam własną działalność.
Jakie produkt sprzedajesz? 
Dekoracje ścienne
Ile masz ofert w sklepie? Czy wśród nich są oferty sezonowe? Czym te oferty wyróżniają się od konkurencji?
Aktualnie mam 130 ofert, ale staram się co jakiś czas dodawać kolejne, by te nowe sprowadzały kolejnych klientów. Tworzę sezonowo – na pory roku, wydarzenia, dla określonych grup docelowych oraz święta. Ponieważ 85-90% klientów mam z USA, to myślę zawsze o ich świętach – 4 Lipca, Święcie Dziękczynienia (wtedy dużo osób kupuje na cito dekoracje jesienne) robię coś pod Halloween, Walentynki. Moje produkty wyróżniają się na tle konkurencji – gdy wchodziłam na Etsy istniało kilka podobnych produktów, ale miałam świadomość, że moje są zrobione staranniej, używam zawsze najlepszej jakości materiałów.
Skąd uczyłaś się jak prowadzić sklep?
Sklep powstał wyłącznie na podstawie wiedzy Ewy Szczepańskiej – kupiłam najpierw e-booki, później kurs. Słuchałam Ig, darmowych live’ów. Mając takie źródło wiedzy w jednym miejscu, nie miałam potrzeby szukać gdzieś indziej.
Klienci, z jakich krajów zamawiają u Ciebie najczęściej?
85-90% to klienci z całej Ameryki, później Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Kanada, Francja, Szwajcaria, UK, Australia, Włochy.
Czy ceny Twoich produktów są konkurencyjne?
Moje ceny nie są konkurencyjne – są wyższe niż innych sprzedających podobne produkty. W cenie produktu jest również wysyłka, dzięki temu mogę ustawić opcję “darmowa”. To na pewno przyciąga klientów, ponieważ w innych krajach kwota wysyłki jest naprawdę wysoka i może odstraszać.
Jak sądzisz, co zadecydowało o tak szybkiej sprzedaży w sklepie?
Na pewno trend wyboru bardziej ekologicznych produktów. Moje w 90% są biodegradowalne. Poza tym jakość produktu, pomysł. Klienci doceniają kreatywność produktu, znudzeni są typowymi, standardowymi dekoracjami wytworzonymi z tych samych materiałów. Otrzymany produkt w 100% oddaje to samo co było widoczne na zdjęciu przy zakupie – kolory, materiały.
Regularność, uważność, ciągłe dowiadywanie się o trendach (mówię tutaj o trendach wyszukiwania) Podpowiem, jakie to jest ważne -2 miesiące temu przeczytałam o prognozach, trendzie wyszukiwania słów takich jak “Warm decoration” użyłam tych fraz w kolejnej nowej ofercie. Po 2 miesiącach produkt ten wskoczył u mnie do najlepszych statystyk (sprzedaż, dodawanie do koszyków, ulubionych)
Dziękuję Kasi, że zechciała podzielić się z nami tymi informacjami. To inspirujące i mam nadzieję, że dało Ci kopniaka do pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zapisz się do newslettera!